Number of the records: 1  

Cena v podmienkach medzinárodného prostredia

  1. Title Cena v podmienkach medzinárodného prostredia
    Parallel titleThe Price in terms of international environment
    Author infoJúlia Lipianska
    Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 55-59. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    NoteVEGA 1/0251/08. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords ceny * tvorba cien * náklady * firmy * prostredie podnikateľské * trh * zákazníci * distribúcia * marketing
    AnnotationFaktory ovplyvňujúce trvobu cien v medzinárodnom prostredí. Cenové stratégie. Stratégie založené na pevne stanovených základoch. Flexibilná cenová stratégia založená na nákladovom prístupe. Dynamická prírastková stratégia.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01214-007, originál dokumentu