Number of the records: 1
Cena v podmienkach medzinárodného prostredia
Title Cena v podmienkach medzinárodného prostredia Parallel title The Price in terms of international environment Author info Júlia Lipianska Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 55-59. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords ceny * tvorba cien * náklady * firmy * prostredie podnikateľské * trh * zákazníci * distribúcia * marketing Annotation Faktory ovplyvňujúce trvobu cien v medzinárodnom prostredí. Cenové stratégie. Stratégie založené na pevne stanovených základoch. Flexibilná cenová stratégia založená na nákladovom prístupe. Dynamická prírastková stratégia. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01214-007, originál dokumentu
article
Number of the records: 1