Number of the records: 1  

Manažment lokalizácie obchodných podnikov

  1. Title Manažment lokalizácie obchodných podnikov
    Author infoAnton Meteňko
    Author Meteňko Anton EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 2, č. Špeciálne vydanie (2006), s. 75-87. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2006. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords maloobchod * lokalizácia * marketing * pojmy * manažment * podnik obchodný
    AnnotationKlasické a najnovšie chápanie marketingu. Obchod a obchodné firmy. Moderné trendy marketingu – CRM. Obchod, jeho štruktúra – obchodné firmy. Veľkoobchod – Wholesale, Wholesale trade. Maloobchod – retail. Maloobchodná sieť (MOS). Manažment lokalizácie obchodných podnikov. Rozhodovanie o podnikovej forme. Rozhodovanie o umiestnení - lokalizácii. Faktory výberu lokality obchodnej firmy. Typy lokalít. Vybrané metódy a prostriedky pre podporu rozhodovania MLOP.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 01176-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: Špeciálne vydanie

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.