Number of the records: 1
Vnímanie konceptu fair trade na Slovensku
Title Vnímanie konceptu fair trade na Slovensku Parallel title Perception of Fair Trade in Slovakia Author info Dagmar Klepochová, Janka Kopaničová Author Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. S. 15-21. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Note VEGA 1/0418/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * fair trade Annotation Príspevok na základe výsledkov z realizovaného prieskumu poukazuje na to, ako slovenský spotrebiteľ pozná pojem Fair Trade, či vníma pri nákupe výrobky Fair Trade a aký je ich vplyv na nákupné rozhodnutia spotrebiteľov v súvislosti s princípmi trvalo udržateľnej spotreby. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00739-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1