Number of the records: 1
Overenie modifikácie Hercheho merania hodnôt II
Title Overenie modifikácie Hercheho merania hodnôt II Parallel title Verification of modificated Herche´s measures of values II Author info Dana Vokounová Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. S. 91-101. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Note VEGA 1/0418/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords výskum marketingový * spotrebitelia * postoje * meranie * hodnota * škály Annotation Škály na meranie postoja jednotlivcov k objektu. Zostrojenie škály. Likertova škála. Testovanie Likertovej škály na Hercheho systéme hodnôt. Meranie hodnôt prostredníctvom dvoch modifikácií Likertovej škály jednoznačne ukázalo, že citlivejšia 9-stupňová škála je vhodnejšia než 4-stupňová škála. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00739-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1