Number of the records: 1
Spotrebiteľské správanie pri nákupe jednotlivých kategórií príslušenstva ako súčasť procesu manažmentu kategórií
Title Spotrebiteľské správanie pri nákupe jednotlivých kategórií príslušenstva ako súčasť procesu manažmentu kategórií Author info Andrea Jazbec Author Jazbec Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 79-97. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords správanie spotrebiteľa * prieskum * telefón mobilný * telekomunikácie * manažment Annotation Proces manažmentu kategórií. Základné finančné ukazovatele skúmané pre účely implementácie manažmentu kategórií. Analýza spotrebiteľského správania pri nákupe z kategórie príslušenstva. Prieskum zameraný na zistenie spotrebiteľského sptávania pri nákupe tovaru z rôznych sub-kategórií kategórie príslušenstva v maloobchodných prevádzkach mobilných operátorov na slovenskom trhu (Orange Slovensko, T-com, Telefonica O2). Výsledky prieskumu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01351-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1