Number of the records: 1
Značky výrobcov vs. súkromné značky obchodných sietí: súboj o prežitie alebo umenie spolužitia (vybrané aspekty)
Title Značky výrobcov vs. súkromné značky obchodných sietí: súboj o prežitie alebo umenie spolužitia (vybrané aspekty) Parallel title Branded products vs. private labels: battle for survival or art of their coexistence (selected issues) Author info Ladislav Faith Author Faith Ladislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 69-79 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky * značky výrobné * značky maloobchodné * marketing * správanie spotrebiteľa Annotation Príspevok sa pokúša rekapitulovať niektoré základné pojmy a pojmy a fakty o svete vývoja pozície súkromných značiek obchodných reťazcov a obchodných značkových výrobcov, pričom sa pohybuje vo svete maloobchodu tzv. kamenných predajní zameraných na predaj FMCG tovaru. Rovnako sa dotýka inštitúcií, ktoré tento svet monitorujú, vyhodnocujú trendy a formulujú odporúčania pre subjekty, ktoré tento svet výroby, distribúcie a maloobchodu vytvárajú, v ňom súťažia o priazeň spotrebiteľov a dosiahnutie čo najvyšších ziskov, minimálne ekonomického prežitia. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00002-007, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 724.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1