Number of the records: 1
Budúcnosť médií: menej o mase, viac o vzťahoch
Title Budúcnosť médií: menej o mase, viac o vzťahoch Author info Patrik Garaj Author Garaj Patrik Source document Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 26, č. 33 (18. augusta 2016), s. 30-31. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika Keywords médiá * tlač * služby elektronické * internet * siete sociálne * zákazníci * novinárstvo * knihy Annotation Ak chcú médiá v novej dobe prežiť, musia sa podľa J. Jarvisa, amerického novinára a mediálneho analytika, od základov zmeniť. Digitálne služby ako Google a Facebook dokážu používateľa obsluhovať s ohľadom na jeho skutočné potreby. Masový podnikateľský model skončil. Kľúčové je mať jasno v tom, kto je publikum a čo potrebuje. J. Jarvis vo svojej knihe nerieši len nové definície a modely novinárskej praxe, ale aj možnosti prežitia médií ako podnikateľských subjektov v nových podmienkach. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 31-40 + 3 príl.
article
Number of the records: 1