Number of the records: 1
Nové princípy propagácie v marketingu kultúry
Title Nové princípy propagácie v marketingu kultúry Author info Peter Dorčák ... [et al.], recenzenti: Radovan Bačík, Jaroslava Gburová Author Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Wierzbinski Bogdan Pollák František Svetozarovová Nella Mudrík Martin Nastišin Ľudovít Another authors Bačík Radovan (Recenzent) Gburová Jaroslava (Recenzent) Corporation Slovenská marketingová asociácia, o.z. Issue data Prešov : Bookman , 2013. - 184 s. [6,53 AH] Issue 1. vyd. ISBN 978-80-89568-74-1 Note PL-SK/PO/IPP/III/088 Additional Variant Titles Nové princípy propagácie v marketingu kultúry : učebné texty Document kind textbooks Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * kultúra * propagácia * plánovanie * stratégia marketingová * marketing mix * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * predaj * vzťahy s verejnosťou * marketing priamy * identita podniková * segmentácia trhu * neuromarketing * umiestňovanie produktov * marketing elektronický * internet * médiá sociálne Public work category Academic school-books issued in home editorship Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02232-001, kópia titul. strany
book
Number of the records: 1