Number of the records: 1  

Budovanie cieľového miesta a značky francúzskeho regiónu Sundgau

  1. Title Budovanie cieľového miesta a značky francúzskeho regiónu Sundgau
    Parallel titleBuilding a destination and brand in the French region Sundgau
    Author infoZuzana Lencsésová
    Author Lencsésová Zuzana
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 46, č. 1 (2013), s. 58-61. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2013. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * regióny * agentúry * značky * budovanie značky * príroda * gastronómia * šport * propagácia * Francúzsko
    AnnotationEtapy budovania produktu regiónu Sundgau. Štruktúra a kapacita ubytovacích zariadení v regióne. Strategické ciele rozvoja cestovného ruchu. Potenciál regiónu - možnosti trávenia voľného času. Úloha Agentúry pre rozvoj cestovného ruchu. Proces združovania obcí v regióne. Posolstvo značky - Sundgau, čarovná príroda (Sundgau, de nature merveilleuse).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.