Number of the records: 1
Cenové modely Gabor Granger a Van Westendorp v marketingu
Title Cenové modely Gabor Granger a Van Westendorp v marketingu Translation Pricing Models Gabor Granger and Van Westendorp in Marketing Author info Iveta Kufelová Author Kufelová Iveta EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 2 (2018), s. 33-42 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028 Note VEGA 1/0368/18. - VEGA V-17-116-00 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords modely cenové * marketing * tvorba cien * oceňovanie * konkurencieschopnosť Annotation Metódy cenotvorby v marketingovom výskume. Nepriame metódy cenotvorby – metóda Gabor-Granger. Van Westedorp modely cenovej citlivosti . Rozšírený model pravdepodobnosti podľa Van Westendorpa. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00611-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1