Number of the records: 1
The Measurement Methods of Customer Value and Its Use in Small and Medium Sized Czech Enterprises
Title The Measurement Methods of Customer Value and Its Use in Small and Medium Sized Czech Enterprises Translation Metódy merania hodnoty zákazníka a jeho využitie v malých a stredných podnikoch v Českej republike Author info Adéla Chromčáková, Martin Klepek, Halina Starzyczná Author Chromčáková Adéla Co-authors Klepek Martin Starzyczná Halina Source document Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 43 (2018), s. 87-99. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2018. ISSN 1211-555X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords zákazníci * hodnota * meranie * metódy * metódy ohodnocovania * podnik malý * podnik stredný * Česko Annotation Prezentácia výsledkov výskumu metódy merania hodnoty zákazníka a ich využitie v procesoch riadenia marketingu spoločností prostredníctvom databáz CRM. Východiskovým bodom je teoretické preskúmanie problému. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 43
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1