Number of the records: 1
Brand Meaning for Consumers From Dissimilar Generations
Title Brand Meaning for Consumers From Dissimilar Generations Translation Význam značky pre spotrebiteľov z rôznych generácií Author info Veronika Braciníková, Kateřina Matušínská Author Braciníková Veronika Co-authors Matušínská Kateřina Source document Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Vol. 28, no. 1 (2020), s. [1-14]. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2020. ISSN 1211-555X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords značky * značky výrobkov * generácie * postoje * spotrebitelia * produkty Annotation Miera identifikácie spotrebiteľov so značkami vo vzťahu k vybraným demografickým faktorom. Vybrané demografické faktory boli testované medzi spotrebiteľmi rôznych generácií. Analýza bola založená na počte 840 respondentov. Respondenti boli z generácie Baby Boomers, Generácia X a Generácia Y. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 375 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1