Number of the records: 1
The COVID-19 Pandemic and the Antecedants for the Impulse Buying Behavior of US Citizens
Title The COVID-19 Pandemic and the Antecedants for the Impulse Buying Behavior of US Citizens Translation Pandémia COVID-19 a predchodcovia impulzívneho nákupného správania občanov USA Author info Rizwan Raheem Ahmed, Dalia Streimikiene, Jo-Ann Rolle, Pham Anh Duc Author Ahmed Rizwan Raheem Co-authors Streimikiene Dalia Rolle Jo-Ann Duc Pham Anh Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 3 (2020), pp. 5-27. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2020. ISSN 1804-1728 DOI 10.7441/joc.2020.03.01 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords správanie spotrebiteľa * nákup * zákazníci * spotrebitelia * kríza * USA * médiá sociálne * psychológia predaja * koronavírus * pandémia Annotation Skúmanie impulzívnych nákupných vzorcov počas pandémie COVID-19 vo veľkých mestských centrách v USA. Teória strachu z úplného lockdownu, nedostatku základných výrobkov v regáloch či obmedzenej ponuky tovaru. Impulzívne nákupné správanie a panické nakupovanie. Využívanie strachu (Fear Appeal) a falošné správy zo sociálnych médií. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1