Number of the records: 1
Conjoint Analysis
Title Conjoint Analysis Parallel title Conjoint analýza Author info Ada Ionescu, Peter Štetka, Nora Grisáková Author Ionescu Ada Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. S. 24-31 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020 / Grisáková Nora ; Štetka Peter ; Rybárová Daniela ; Miťková Veronika. ISBN 978-80-7556-081-0 Note VEGA 1/0646/20 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské Annotation Conjoint analysis ako technika používaná na meranie, analýzu a predpovedanie reakcie zákazníkov na nové produkty alebo vylepšenia existujúcich produktov. Preferencie zákazníkov pre produkty a služby. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00757-010, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 535 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1