Number of the records: 1  

The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy

  1. Title The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy
    TranslationÚloha vzdelávacieho obsahu v digitálnej marketingovej stratégii
    Author infoLadislava Knihová
    Author Knihová Ladislava
    Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 162-178. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia elektronická * spotrebitelia * interakcia ekonomická * vzdelávanie * marketing
    AnnotationCieľom tejto štúdie je identifikovať, analyzovať a interpretovať úlohu vzdelávacieho obsahu v stratégii digitálneho marketingu. Vzdelávací obsah, formáty a platformy sa skúmajú s cieľom navrhnúť účinné zmeny v koncepcii stratégií digitálnej komunikácie vhodných pre technologické značky. Autorka navrhla model vyhodnotenia zrelosti digitálnej komunikácie ako nástroj pre spoločnosti na vykonávanie spoľahlivého interného auditu procesov digitálnej komunikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF976.7 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.