Number of the records: 1
Relationship Marketing in Tourism: a Bibliometric Overview
Title Relationship Marketing in Tourism: a Bibliometric Overview Translation Vzťahový marketing v cestovnom ruchu: Bibliometrický prehľad Author info Martin Rigelský, Viera Ivanková Author Rigelský Martin Co-authors Ivanková Viera Source document Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 12, no. 2 (2020), s. 8-20. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2020. ISSN 1339-9381 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords ruch cestovný * marketing vzťahový * bibliometria * práce výskumné Annotation Vedecký vývoj vzťahového marketingu vo vzťahu k cestovnému ruchu do roku 2018. Údaje z hlavnej zbierky Web of Science (WOS) a porovnanie 1565 vedeckých výstupov. Bibliometrická analýza založená na princípe neurónovej siete. Bibliografická analýza a jej grafické znázornenie, ktoré môže pomôcť výskumníkom a odborníkom lepšie pochopiť súčasný stav poznatkov vo vedeckej oblasti. Aktivity podporujúce rozvoj vzťahového marketingu v cestovnom ruchu s ohľadom na preukázateľný pozitívny vplyv na tento segment. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 635.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1