Number of the records: 1
The Influence of Advertising on Children's Buying Behaviour: A Case Study in Slovakia
Title The Influence of Advertising on Children's Buying Behaviour: A Case Study in Slovakia Parallel title Vplyv reklamy na kupiveľnu povedinku ditej: na prikladi Slovaččiny Translation Vplyv reklamy na nákupné správanie detí: prípadová štúdia na Slovensku Author info Zuzana Hajduová, Nikoleta Hutmanová, Ľubor Jusko, Ľudovít Molitoris Author Hajduová Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Hutmanová Nikoleta EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Jusko Ľubor EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Molitoris Ľudovít EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Marketing and Management of Innovations. No. 3 (2021), pp. 199-210 online. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511 DOI 10.21272/mmi.2021.3-17 Note KEGA 026 EU-4/2018. - VEGA 1/0240/20. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords reklama * médiá * správanie spotrebiteľa * deti * nákup Annotation Reklama je nevyhnutným nástrojom pri ovplyvňovaní nákupného správania zákazníka. Príspevok sa zameriava na to, ako používanie médií deťmi a ich postoj k reklame určuje ich nákupné správanie. Hlavným zámerom výskumu je predstaviť a popísať, ako sa rozvíja reklamná gramotnosť detí a jej prepojenie s konceptom teórie mysle. Public work category ADM Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00561-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 595 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1