Number of the records: 1
Creating Communities: A Way of Entering Foreign Markets in 2022
Title Creating Communities: A Way of Entering Foreign Markets in 2022 Translation Vytváranie komunít: spôsob vstupu na zahraničné trhy v roku 2022 Author info Bernhard Alexander Krah, Andrej Miklošík Author Krah Bernhard Alexander Co-authors Miklošík Andrej Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 1 (2022), s. 38-50. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * komunity * komunikácia marketingová * médiá sociálne * trh zahraničný * konkurencieschopnosť Annotation Pre spoločnosti je najvyššia priorita vždy predaj ich produktov a udržanie expanzie na trhu, aby boli konkurencieschopné. Existuje mnoho spôsobov, ako expandovať a objavovať nové trhy, ktoré by spoločnosti dokázali dlhodobo udržať. Marketingová komunikácia v rámci spoločnosti aj mimo nej je dôležitým spôsobom, ako to dosiahnuť. Komunity sú kľúčovým faktorom pre úspešné spoločnosti, pretože sú komunikačným mostom k ich (potenciálnym) zákazníkom a zamestnancom. Budovanie komunity môže byť jedným z prístupov k objavovaniu a vstupu na nové trhy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 1
article
Number of the records: 1