Number of the records: 1
The Impact of the Covid-19 Pandemic on Pre-christmas Shopping Behavior
Title The Impact of the Covid-19 Pandemic on Pre-christmas Shopping Behavior Translation Vplyv pandémie COVID-19 na predvianočné nákupné správanie Author info Michal Jankovič Author Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document DOKBAT 2022 : 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : Conference Proceedings. Pp. 179-186. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2022. ISBN 978-80-7678-101-6 DOI 10.7441/dokbat.2022.18 Note IGA SVK/FaME/2022/001 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords správanie spotrebiteľa * pandémia * obchod * obchod elektronický * sviatok štátny * kríza * kríza pandemická * zmennosť * zmeny technologické Annotation Hlavné zmeny v správaní spotrebiteľov pri nákupe vianočných darčekov v roku 2020 počas pandémie COVID-19. Hlavné faktory, ovplyvňujúce nákup Vianočných darčekov slovenskými spotrebiteľmi. Zmeny v pomere frekvencie nákupu v kamenných predajniach a na e-shopoch. Digitálne návyky, nárast spotrebiteľských preferencií a náklonnosti k elektronickému nakupovaniu budú pokračovať aj po skončení krízy COVID-19. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00524-012, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 441.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1