Number of the records: 1
Scheduling Vegetable Sales to Supermarkets in Europe: The Tomato Case
Title Scheduling Vegetable Sales to Supermarkets in Europe: The Tomato Case Translation Plánovanie predaja zeleniny do supermarketov v Európe: prípad paradajok Author info Juan Carlos Pérez-Mesa, Francisco Javier Pérez-Mesa, Juan José Tapia-León, Diego Luis Valera Author Pérez-Mesa Juan Carlos Co-authors Pérez-Mesa Francisco Javier Tapia-León Juan José Valera Diego Luis Source document Agricultural Economics. Vol. 68, no. 11 (2022), pp. 403-412. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2022. ISSN 1805-9295 DOI 10.17221/196/2022-AGRICECON Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords poľnohospodárstvo * zelenina * predaj * marketing * plánovanie * rozhodovanie * riziko * supermarkety * modely ekonomické * Európa Annotation Analýza časového programovania predaja pre záhradnícku marketingovú spoločnosť, napr. družstvo. Empirická štúdia odkazuje na európsky trh s paradajkami, kde sa väčšina produkcie predáva cez maloobchodný kanál, ktorému dominujú veľké distribučné reťazce. Autori skúmajú marketingový harmonogram pre individuálnu spoločnosť, alebo dokonca pre prominentného farmára, využívajúc upravený Markowitzov model za predpokladu, že jeho rozhodnutia neovplyvnia rovnováhu trhových cien. Výsledkom je, že tento model dokáže riadiť riziko a zlepšiť rozhodovanie. Údaje tiež poskytujú informácie o riziku, ktoré znášajú marketéri v závislosti od ich kalendára predaja, ktorý často závisí od ich geografického umiestnenia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 11
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 552.2 KB publicly available article
Number of the records: 1