Number of the records: 1
Using a Personalized Learning Style and Google Classroom Technology to Bridge the Knowledge Gap on Computer Science
Title Using a Personalized Learning Style and Google Classroom Technology to Bridge the Knowledge Gap on Computer Science Translation Používanie prispôsobeného štýlu učenia a technológie v triede Google na preklenutie vedomostnej medzery v informatike Author info Zhanat Kopeyev, Akan Mubarakov, Jaroslav Kultan, Gaukhar Aimicheva, Yessenkeldy Tuyakov Author Kopeyev Zhanat Co-authors Mubarakov Akan Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Aimicheva Gaukhar Tuyakov Yessenkeldy Source document International Journal : Emerging Technologies in Learning. Vol. 15, no. 2 (2020), pp. 118-129. - Vienna : International Association of Online Engineering. ISSN 1863-0383 Note Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Austria Keywords informatika * technológie informačné * vzdelanie * vedomosti * Kazachstan Annotation Článok je venovaný výzve preklenutia vedomostnej priepasti o informatike v kontexte kazašského vzdelávania. Autori diskutujú o hlavných príčinách medzery vo vedomostiach o informatike u študentov prvého ročníka a navrhujú vhodnú výučbu na riešenie naznačenej výzvy. Uvažované vyučovanie je založené na princípe nadväznosti na vyučovanie, ktorý poskytuje koreláciu medzi rôznymi úrovňami vzdelávania a zvyšuje efektivitu vyučovania. Rôzne úrovne študijných výsledkov študentov v oblasti informatiky sa považujú za jednu z najdôležitejších príčin skúmanej výzvy. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00923-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 947.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1