Number of the records: 1
Imidžová reklamná kampaň: kampaň, ktorá nepredáva tovar, ale značku
Title Imidžová reklamná kampaň: kampaň, ktorá nepredáva tovar, ale značku Author info Martin Kasarda Author Kasarda Martin Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1996), s. 38-39. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * imidž * kampane reklamné * médiá * meno obchodné Annotation Vymedzenie pojmu imidžová reklama a jej význam v podnikaní. Vytváranie dobrého mena firmy. Využitie sviatkov v reklamnej kampani. Médiá ako nosič informácií o imidžovej kampani. Vizuálna koncepcia kampane. Kombinácia imidžovej reklamy s produktovou. Spojené kampane, ktoré pri prezentácii podniku súčasne prezentujú aj meno inej spoločnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 7-12
article
Number of the records: 1