Number of the records: 1  

Obal ako súčasť brandu

  1. Title Obal ako súčasť brandu
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 4 (Apríl 2000), s. 14. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords brand manažment * obaly * značky výrobné * známky ochranné * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * spotrebitelia
    AnnotationObal ako dôležitý marketingový nástroj, ktorý hrá významnú úlohu pri budovaní značky. Obal ako jedna z najdôležitejších foriem komunikácie medzi výrobcom a spotrebiteľom. Význam farby obalu. Obal dáva značke pridanú hodnotu. Obal ako ochranná známka. Význam obalu pri budovaní značky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.