Number of the records: 1
Sales promotion rozširuje možnosti komunikácie
Title Sales promotion rozširuje možnosti komunikácie Author info Barbora Žiačiková Author Žiačiková Barbora Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 34 (23. augusta 2000), s. 11A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podpora predaja * predaj * marketing * komunikácia * spotrebitelia * agentúry * Slovensko Annotation Agentúry sales promotion majú najbližšie k procesu samého predaja. Pomáhajú rozširovať možnosti klientov v komunikácii so spotrebiteľmi. Niekedy nahrádzajú aj funkciu iných marketingových komunikačných aktivít. Význam priameho kontaktu so spotrebiteľom. Nadlinkové a podlinkové marketingové aktivity. Najväčšie sales promotion agentúry v SR. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 21-40
article
Number of the records: 1