Number of the records: 1  

Vplyv globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníctve

  1. Title Vplyv globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníctve
    TranslationEffect of globalization to marketing strategy in sugar industry
    Author infoMartina Špilová
    Author Špilová Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 663/664 - Potravinárstvo
    Keywords cukrovarníctvo * cukor * holding * marketing * stratégia marketingová * marketing mix * komunikácia marketingová
    AnnotationMarketing a marketingová stratégia podniku - charakteristika. Marketingové nástroje. Marketingový mix - 4 P (produkt, cena, distribúcia a umiestnenie, marketingová komunikácia). Cukor a jeho história. Pozadie reformy v cukrovarníctve. Ciele reformy. Dopad reformy na ceny cukru vo svete. Skúmanie vplyvu reformy na spoločnosť Agrana - príklad cukrovarníckeho priemyslu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00187-072, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.