Number of the records: 1  

CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi

  1. Title CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi
    Parallel titleCustomer relationship management system
    Author infoKamila Rubaninská, Jana Onušková
    Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Onušková Jana
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-8. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    NoteIGM 2316069/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * systém CRM * stratégia obchodná * skupiny cieľové * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationSystém riadenia vzťahov so zákazníkmi, ako jedna z dominantných aktivít každej firmy. Meranie účinnosti a hodnotenie možností CRM systému v neustále sa meniacich podmienkach podnikania a trhového prostredia.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01865-051, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF297.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.