Number of the records: 1  

[Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]

  1. Title [Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]
    Author infoZuzana Francová
    Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 617-618. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    Review document Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords recenzie * kultúra * ruch cestovný * stratégia marketingová * marketing
    AnnotationRecenzia na publikáciu, ktorej cieľom je predstaviť základné funkcie a nástroje marketingu kultúrnych organizácií, priblížiť zrod nového odvetvia - kreatívneho priemyslu a rozobrať vzťah medzi kultúrou a cestovným ruchom.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 02020-015, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 13-16

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.