Number of the records: 1
Klasické a novodobé nástroje komunikačného mixu pri priemyselnom marketingu
Title Klasické a novodobé nástroje komunikačného mixu pri priemyselnom marketingu Parallel title Traditional and new communication mix instruments in industrial marketing Author info Zuzana Lukačovičová Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 49-59 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4180-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * marketing * komunikácia marketingová Annotation Klasické nástroje komunikačného mixu na priemyselnom trhu. K súčasným trendom marketingovej komunikácie patria alternatívne možnosti reklamy, sponzoring, udalosti a zážitky, interaktívny marketing, sociálne médiá, guerilla marketing, green marketing a neuromarketing. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01549-005, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 381.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1