"Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 13-22. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Hrabovská Zuzana ; Reshetnikova Iryna L. ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5099-4
Na dnešnom trhu sa očakávania zákazníkov vyvíjajú vo všetkých podnikoch, nezávisle od ich veľkosti. Zákazníci vyžadujú bezproblémový univerzálny prístup k zákazníckym službám, marketingu a predaju. Mapa cesty zákazníka je vizuálnym zobrazením fáz, ktorými zákazníci prechádzajú pri interakcii so spoločnosťou. Analýzou zákazníckej skúsenosti dochádza k vytýčeniu jednotlivých styčných bodov pred nákupom, počas nákupu a po nákupe, čo vedie k následnej implementácií styčných bodov do mapy ciest zákazníka. Cieľom príspevku je na základe mapovania cesty zákazníka poukázať na rozdiely v zákazníckej skúsenosti a styčných bodoch pri tradičnom nákupe v kamennej predajni a prostredníctvom online platformy. Správne zostavené mapa cesty zákazníka extrahuje užitočné informácie pre všetky úrovne riadenia v podniku
Public work category
Invited reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00590-004, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
482.4 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.