Teória a prax offline marketingu v praxi zdravotníctva
Author info
Manfred Renner, Patrick Gühring, Peter Markovič
Author
Renner Manfred EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Co-authors
Gühring Patrick EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Source document
Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva III. : vybrané manažérske problémy : zborník vedeckých statí. S. 90-113. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025 / Hajduová Zuzana ; Markovič Peter ; Hampel Katarzyna ; Bobenič Hintošová Aneta ; Beug Benjamin. ISBN 978-80-225-5228-8
Preskúmanie offline marketingu s ohľadom na offline komunikáciu, na základe objasnenia východiskovej situácie alternatívnej medicínskej praxe a následného preskúmania jednotlivých nástrojov, ich silných/slabých stránok, príležitostí/rizík a formulovania možných opatrení. Výskumný návrh je založený na kvalitatívnom prístupe s využitím analýzy dokumentov a pozorovania. Prezentované výsledky sa zameriavajú na nástroje offline komunikácie, SWOT analýzu týchto nástrojov a odvodzujú sa konkrétne opatrenia. Napriek generačným zmenám stále existuje potreba a očakávania zo strany zákazníkov, ktorí chcú byť oslovení nedigitálnymi informáciami. Sociálne interakcie sú v systéme zdravotnej starostlivosti dôležité, preto by sa digitalizácia nemala preceňovať.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)