Print
1. Search engine marketing
Title Search engine marketing
Author info Sherzod Karimov
Author Karimov Sherzod EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
Source document EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 642-650 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7
Note PMVP I-13-104-00
Document kind schedule of articles from year books
Language Slovak
Country of Edition Slovak Republic
systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
Keywords internet * stránky webové * siete sociálne * marketing * reklama
Annotation Internetové vyhľadávače (search engine). Podiel na svetovom trhu internetových vyhľadávačov. Search Engine Marketing (SEM) - vymedzenie pojmu.
Public work category Reports at home scientific conferences
Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy E13 02171-090, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu
Plný text PDF 1.5 MB z IP adresy SEK po prihlásení
For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript.
Here are the instructions how to enable JavaScript in your web browser .