Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 360-369 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9
Teória a prax v súčasnosti pozná vyše šesťdesiat rôznych marketingových merných ukazovateľov. Zistenia v praxi však potvrdzujú nízku mieru ich poznania a využívania. Na druhej strane absentuje ich ucelenejšie teoretické spracovanie. Tento nedostatok má za cieľ odstrániť i pripravovaný predmet - hodnotenie úspešnosti marketingových projektov – a najmä spracovanie vedeckých, odborných článkov a statí v rámci prípravy predmetu.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E14 01863-034, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
354.5 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.