1. Vplyv kontextuálnych premenných na odhad pridanej hodnoty vo vzdelávaní
Title | Vplyv kontextuálnych premenných na odhad pridanej hodnoty vo vzdelávaní |
---|---|
Translation | Influence of contextual variables on estimation of school value added |
Author info | Lukáš Píš, Jana Trajová, Pavol Kaclík, Mária Kolková |
Author | Píš Lukáš |
Co-authors | Trajová Jana |
Kaclík Pavol | |
Kolková Mária | |
Source document | Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 11, č. 1 (2015), s. 87-92. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2015. ISSN 1336-7420 |
Document kind | schedule of articles from periodics |
Language | Slovak |
Country of Edition | Slovak Republic |
systematics | 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov |
Keywords | hodnota pridaná * vzdelávanie * kvalita vzdelávania * školy * modelovanie lineárne |
Annotation | Aplikácia hierarchického lineárneho modelovania za účelom odhadu pridanej hodnoty školy. Význam kontextuálnych premenných (ekonomický, sociálny a kultúrny status žiaka, podiel dievčat resp. chlapcov na škole a priemernú úroveň žiakov školy) a diskusia dopadu zahrnutia týchto ukazovateľov do modelu pre odhady pridanej hodnoty. |
Database | ARTICLES |
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Bunches | 2015: 1-3 |