MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 15-26. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
Natívna reklama je definitívne budúcnosťou internetovej reklamy. Hlavných šesť druhov natívnej reklamy: in-feed units, paid search units, recommendation widgets, promoted listings, in-ad (IAB standart), custom. Natívna reklama a slovenská legislatíva. Efektivita pútania pozornosti.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E17 01199-003, online
File name
Size
Typ prístupu
Archív publikačnej činnosti
1.1 MB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.