1. Humanistic Approach in Teaching Foreign Language (from the Teacher Perspective)
Title | Humanistic Approach in Teaching Foreign Language (from the Teacher Perspective) | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Humanistický prístup pri vyučovaní cudzích jazykov (z perspektívy učiteľa) | ||||||||
Author info | Quatip Arifi | ||||||||
Author | Arifi Quatip | ||||||||
Source document | European Scientific Journal. Vol. 13, no. 35 (2017), pp. 194-205. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2017. ISSN 1857-7431 | ||||||||
DOI | 10.19044/esj.2017.v13n35p194 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Portugal | ||||||||
Keywords | jazyky cudzie * vyučovanie * metódy * metódy vied spoločenských * efektívnosť vzdelávania * väzba spätná | ||||||||
Annotation | Problematika vyučovania cudzích jazykov a tvrdenie, že humanistický prístup vo výučbe prináša efektívnejšie výsledky pri získavaní kompetencie v cudzom jazyku. Prezentácia výsledkov kvalitatívneho účastníckeho výskumu a určenie rozsahu, v akom si učitelia uvedomujú dôležitosť humánneho prístupu a do akej miery ovplyvňuje tento prístup kvalitu interakcie medzi učiteľom a študentom. | ||||||||
Database | ARTICLES | ||||||||
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Numbers | 2017: 35 | ||||||||
|