Digital and Social Tools in Business Transformation and Their Impact on Sales
Author info
Mária Szivósová
Author
Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
Source document
AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 18. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná Fakultou hospodárskej informatiky EU v Bratislave a Slovenskou spoločnosťou pre hospodársku informatiku, 25.–26. október 2018, Bratislava : pri príležitosti 50. výročia založenia Fakulty hospodárskej informatiky. S. 91-102 online. - Bratislava : Letra Edu, 2018 / Čerteková Eva ; AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-89962-14-3
Digitalizácia spoločnosti - predpoklady úspechu. Prístup na internet a širokopásmové internetové pripojenie domácností EÚ (2007-2017). Digitálne marketingové prostredie. Vyhľadávací marketing - SEM (Search Engine Marketing). Partnerský marketing – Affiliate Marketing. Charakteristika a možnosti využívania ďalších nástrojov digitálneho marketingu: bannery, blogy, siete sociálne, Live Stream, Facebook, e-mail marketing, You Tube.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E18 00661-008, online
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
1.1 MB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.