Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. S. 107-120. - Banská Bystrica : Belianum, 2018 / Kusá Alena ; Minárová Martina. ISBN 978-80-557-1452-3
Teoretické východiská problematiky. Spotrebiteľské hnutie - konzumerizmus. Charakteristika a definície spotrebiteľa. Výsledky prieskumu uskutočneného v r. 2016 so zameraním získať informácie o povedomí spotrebiteľov o ich právach, povinnostiach, postojoch k spotrebiteľskej problematike.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E18 00671-002, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
690.3 KB
z IP adresy EU po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.