Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). Pp. 335-344. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Krnáčová Paulína ; Čajka Radek ; Černá Iveta ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-4620-1. ISSN 2453-6113
Identifikácia štýlov spotrebiteľského rozhodovania mladistvých na Slovensku so zameraním na módne oblečenie. Bola vykonaná empirická analýza zo zozbieraných dát od poslucháčov Ekonomickej univerzity. Zistenia priniesli sedem rozhodovacích štýlov, z ktorého tri dominovali (vedomá cena, vedomá kvalita, poháňaný impulz).
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00192-012, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
272.8 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.