Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). Pp. 335-344. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Krnáčová Paulína ; Čajka Radek ; Černá Iveta ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-4620-1. ISSN 2453-6113
Identifikácia štýlov spotrebiteľského rozhodovania mladistvých na Slovensku so zameraním na módne oblečenie. Bola vykonaná empirická analýza zo zozbieraných dát od poslucháčov Ekonomickej univerzity. Zistenia priniesli sedem rozhodovacích štýlov, z ktorého tri dominovali (vedomá cena, vedomá kvalita, poháňaný impulz).
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00192-012, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
272.8 KB
from the SEK IP address after logging in
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.