Štofová Lenka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
Co-authors
Blaščák Pavel EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
Source document
Quality and Leading Innovation V. : International Scientific Conference. S. 43-57 CDrom. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2019 ; Quality and Leading Innovation International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4672-0
Zaoberanie sa fenoménom content „obsahového“ marketingu ako moderného nástroja marketingu. Analýza súčasného stavu a smerovanie content marketingu, porovnanie s globálnymi trhmi a predikácia, ako by mal content marketing v ideálnom prípade vyzerať. Súčasné trhy sa turbulentne menia a zákazníci citlivo reagujú na ceny, nových konkurentov, nové distribučné a komunikačné kanály, internet, bezdrôtový obchod, či globalizáciu. So zmenou trhov sa tým pádom menia aj podporné technológie (elektronické obchodovanie, elektronická pošta, mobilné telefóny, predajná a marketingová automatizácia či videokonferencie).
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00691-005, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
450.3 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.