Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 126-137 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020 / Černá Iveta ; Alghozina Aliya ; Antal Jarolím ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113
Vplyv demografických faktorov na sezónne nakupovanie. Pozorovanie vo vybraných supermarketoch ako primárna výskumná metóda. Význam sezónnych marketingových stratégií nakupujúcich. Závislosť nákupného správania spotrebiteľa od definovaných demografických kritérií.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00638-009, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
291 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.