Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. S. 55-65 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Daňo Ferdinand ; Naďová Krošláková Monika ; Pajtinková - Bartáková Gabriela. ISBN 978-80-225-4761-1
Kľúčové pojmy environmentálneho marketingu so zreteľom na spotrebiteľské správanie a segmentáciu trhu a platforma pre dôkladné poznanie zákazníkov z pohľadu producentov elektromobilov. Možnosti a aplikácie popísaných kategórií a nástrojov v podmienkach elektromobility.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00744-009, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
515.7 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.