1. Sieťové vyučovanie nie je len e-learning a MOOC
Title | Sieťové vyučovanie nie je len e-learning a MOOC |
Parallel title | Network Teaching is Not Only E-Learning and MOOCs |
Author info | Peter Schmidt, Pavol Jurík, Jaroslav Kultan |
Author | Schmidt Peter EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI |
Co-authors | Jurík Pavol EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI |
| Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI |
Source document | „AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ : zborník z 20. medzinárodnej vedeckej konferencie, 24. – 25. november 2022, Bratislava. S. 45-54. - Bratislava : Letra Edu, 2022 / Čerteková Eva ; Marek Ľuboš ; Jablonský Josef ; Hanták Marián ; „AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-974180-9-0 |
Note | KEGA 019EU-4/2020 |
Document kind | schedule of articles from year books |
Language | Slovak |
Country of Edition | Slovak Republic |
Keywords | vzdelávanie * vzdelávanie elektronické * udržateľnosť * technológie informačné * globalizácia |
Annotation | Spoločenské zmeny, veľký rozvoj IT sietí, sociálnych sietí a globalizácia v ekonomike, sociálnej a vzdelávacej oblasti nastolili nové problémy vo vzdelávaní mladých ľudí, v postgraduálnom a celoživotnom vzdelávaní. Mení sa obsah, nástroje, metodika a princíp vzdelávania. Na smenu klasickým vzdelávacím formám, metódam a didaktickým postupom prichádzajú celkom nové. Mení sa miesto vzdelávania, trvácnosť získaného vzdelania, zdroje a spôsoby získavania nových poznatkov a tiež aj metódy a formy komunikácie medzi vyučujúcim a študujúcim.. Nový jav – sieťové vyučovanie – síce využíva nástroje e-learningu, MOOC, dištančného a priameho vyučovania ale je to omnoho širší systém, ktorý aktívne využíva aj sociálne siete, sieťovú komunikáciu, umelé neurónové siete a iné technológie. Príspevok je zameraný na analýzu vlastností novodobých vzdelávacích technológií založených na využívaní moderných IS.Spoločenské zmeny, veľký rozvoj IT sietí, sociálnych sietí a globalizácia v ekonomike, sociálnej a vzdelávacej oblasti nastolili nové problémy vo vzdelávaní mladých ľudí, v postgraduálnom a celoživotnom vzdelávaní. Mení sa obsah, nástroje, metodika a princíp vzdelávania. Na smenu klasickým vzdelávacím formám, metódam a didaktickým postupom prichádzajú celkom nové. Mení sa miesto vzdelávania, trvácnosť získaného vzdelania, zdroje a spôsoby získavania nových poznatkov a tiež aj metódy a formy komunikácie medzi vyučujúcim a študujúcim.. Nový jav – sieťové vyučovanie – síce využíva nástroje e-learningu, MOOC, dištančného a priameho vyučovania ale je to omnoho širší systém, ktorý aktívne využíva aj sociálne siete, sieťovú komunikáciu, umelé neurónové siete a iné technológie. Príspevok je zameraný na analýzu vlastností novodobých vzdelávacích technológií založených na využívaní moderných IS. |
Public work category | Reports at home scientific conferences |
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
No. of Archival Copy | E22 00527-006, kópia plného textu |
|
|
File name | Size | Typ prístupu | |
Plný text PDF | 571.3 KB | from the SEK IP address after logging in | |
|