Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 15, č. 1 (2023), s. 53-69. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2023. ISSN 2453-9988
Predkladaný príspevok sa zaoberá problematikou zmyslového marketingu, konkrétne vizuálneho marketingu. Vizuálny marketing sa ako taký zameriava na vnemy získané zrakom, pričom sa bližšie zaoberáme farbou. V teoretickej časti charakterizujeme farebné atribúty ako aj symboliku, ktorá zohráva dôležitú úlohu v kontexte marketingovej komunikácie. V rámci praktickej časti uvádzame výsledky primárneho prieskumu zameraného na skúmanie vnímania vybraných farieb, asociácií s vybranými farbami, ako aj vplyvu vybraných demografických faktorov ako je pohlavie a vek. Výsledky naznačujú určitý význam pohlavia a veku v kontexte farebných parametrov. Výsledky je možné využiť ako doplnok k znalostnej báze v predmetnej problematike, ako aj v praxi pre marketingových manažérov a podnikateľov.
Public work category
Scientific titles in home not carented magazines and other year-books