Vplyv faktorov vnímanej hodnoty na celkovú spokojnosť spotrebiteľov
Author info
Dana Hrušovská
Author
Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Source document
Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 : 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 313-319. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lešková Radka ; Majtán Štefan ; Kokles Mojmír ; Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5058-1
Cieľom príspevku je preskúmať faktory, ktoré prispievajú k spokojnosti spotrebiteľov, pričom sa zameriava na vzájomný vzťah medzi spokojnosťou a prvkami vnímanej hodnoty v kontexte potravinárskeho priemyslu v Slovenskej republike. Základná hypotéza predpokladá hmatateľný vzťah medzi spokojnosťou spotrebiteľov a faktormi vnímanej hodnoty. Na zistenie úrovne spokojnosti spotrebiteľov s potravinárskymi výrobkami je použitý komplexný dotazníkový prieskum. Výsledky sú analyzované pomocou regresnej analýzy s cieľom určiť štatistickú významnosť všetkých pozorovaných vzťahov.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00660-030, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
278.5 KB
from the SEK IP address after logging in
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.