1. Using a Personalized Learning Style and Google Classroom Technology to Bridge the Knowledge Gap on Computer Science
Title | Using a Personalized Learning Style and Google Classroom Technology to Bridge the Knowledge Gap on Computer Science | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Používanie prispôsobeného štýlu učenia a technológie v triede Google na preklenutie vedomostnej medzery v informatike | ||||||||
Author info | Zhanat Kopeyev, Akan Mubarakov, Jaroslav Kultan, Gaukhar Aimicheva, Yessenkeldy Tuyakov | ||||||||
Author | Kopeyev Zhanat | ||||||||
Co-authors | Mubarakov Akan | ||||||||
Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI | |||||||||
Aimicheva Gaukhar | |||||||||
Tuyakov Yessenkeldy | |||||||||
Source document | International Journal : Emerging Technologies in Learning. Vol. 15, no. 2 (2020), pp. 118-129. - Vienna : International Association of Online Engineering. ISSN 1863-0383 | ||||||||
Note | Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science | ||||||||
Document kind | schedule of articles from year books | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Austria | ||||||||
Keywords | informatika * technológie informačné * vzdelanie * vedomosti * Kazachstan | ||||||||
Annotation | Článok je venovaný výzve preklenutia vedomostnej priepasti o informatike v kontexte kazašského vzdelávania. Autori diskutujú o hlavných príčinách medzery vo vedomostiach o informatike u študentov prvého ročníka a navrhujú vhodnú výučbu na riešenie naznačenej výzvy. Uvažované vyučovanie je založené na princípe nadväznosti na vyučovanie, ktorý poskytuje koreláciu medzi rôznymi úrovňami vzdelávania a zvyšuje efektivitu vyučovania. Rôzne úrovne študijných výsledkov študentov v oblasti informatiky sa považujú za jednu z najdôležitejších príčin skúmanej výzvy. | ||||||||
Public work category | ADM | ||||||||
Registered in | WOS | ||||||||
Registered in | SCOPUS | ||||||||
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
No. of Archival Copy | E20 00923-001, kópia plného textu | ||||||||
|