Economic Concepts and Idioms in English Business Communication. S. 165-201, [2 AH]. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2019 / Bilá Magdaléna ; Šajgalíková Helena. ISBN 978-80-7556-060-5
Opis rôznych foriem štruktúr trhu a hospodárskej súťaže. Vymedzenie medzinárodného obchodu a medzinárodných vzťahov. Vysvetlenie stretu kultúrnych rozdielov pri podnikaní v medzinárodnom prostredí. Predstavenie základných pojmov týkajúcich sa diplomacie a diplomatického jazyka.
Public work category
Chapters in academic school-books issued in foreign editorship
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00947-002, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
624.6 KB
from the SEK IP address after logging in
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.