Quo vadis massmedia. S. 128-136 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2020 ; Quo vadis massmedia, quo vadis marketing Vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov / Kvetanová Zuzana ; Mago Zdenko. ISBN 978-80-572-0053-6
Hlavným cieľom tohto článku je identifikovať konkurenčnú výhodu TikToku ako platformy, ktorá výrazne priťahuje pozornosť spotrebiteľov. Hĺbkový rozhovor ako primárna výskumná metóda. Zistenia štúdie naznačujú, že konkurenčná výhoda nových platforiem sociálnych médií spočíva v prispôsobovaní sa neustále sa rozvíjajúcej spotrebiteľskej mediálnej spotrebe.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00301-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
501.1 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.