EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : From Better Economics to Better Economy : Conference Proceedings. Pp. 522-532 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Dědečková Nina ; Puškárová Paula ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; Baculáková Kristína ; EDAMBA 2020 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4794-9
Význam komunikačnej politiky a marketingu prostredníctvom teoretického výskumu. Ovplyvňovanie komunikačnej politiky spoločnosti neustálymi zmenami modernej doby a prispôsobenie sa zmenám v záujme konkurencieschopnosti podnikateľov. Prechod od hromadnej komunikácie ku konkrétnej komunikácii s jednotlivými zákazníkmi u podnikov pomocou nových technológií, najmä internetu. Výber cieľovej skupiny zákazníkov a rozhodnutia pre dosiahnutie efektívnej komunikačnej politiky spoločnosti: ciele komunikácie, myšlienka správy, účinné komunikačné nástroje, komunikačný mix, kontrola výsledkov a riadenie integrovaného komunikačného procesu.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E21 00202-047, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
142.6 KB
from the SEK IP address after logging in
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.