1. Impact of Leadership Style and Crisis Skills of Nursing Managers on the Safe Working Climate of Nurses during the Covid-19 Pandemic in Selected Health Care Facilities in the Slovak Republic
Title | Impact of Leadership Style and Crisis Skills of Nursing Managers on the Safe Working Climate of Nurses during the Covid-19 Pandemic in Selected Health Care Facilities in the Slovak Republic | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Parallel title | Vplyv štýlu vedenia a krízových zručností manažérok ošetrovateľstva na bezpečnú pracovnú klímu sestier počas pandémie Covid-19 vo vybraných zdravotníckych zariadeniach v SR | ||||||||
Author info | Nadežda Jankelová, Štefánia Moricová, Zuzana Slezáková | ||||||||
Author | Jankelová Nadežda EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM | ||||||||
Co-authors | Moricová Štefánia | ||||||||
Slezáková Zuzana | |||||||||
Source document | Zdravotnícke listy : [vedecký recenzovaný časopis]. Roč. 11, č. 1 (2023), s. 31-36. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne. ISSN 2644-4909 | ||||||||
Note | Registrovaný: Scopus | ||||||||
Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Slovak Republic | ||||||||
Keywords | zdravotníctvo * zdravotníctvo verejné * personál * vodcovstvo * manažment * pandémia * klíma podniková * bezpečnosť * zručnosti | ||||||||
Annotation | Manažérky v ošetrovateľstve by mali byť schopné vytvoriť u sestier pocit bezpečnosti, spokojnosti, hrdosti na prácu, či vnímania práce ako poslania. Vymedzenie zručností, významných pre tento účel a mechanizmu ich efektívneho pôsobenia je veľmi dôležitou témou záujmu. Preverenie vzájomného vzťahu krízových zručností ošetrovateľského manažmentu a bezpečnej pracovnej klímy u sestier a či je táto súvislosť podporená transformačným, alebo transakčným štýlom vedenia manažérov. | ||||||||
Public work category | ADN | ||||||||
Registered in | SCOPUS | ||||||||
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
No. of Archival Copy | E23 00119-001, online | ||||||||
|